vrijdag 27 april 2012

HSP


Ik geloof.
Sterker nog, ik aanbid, en niet zo’n beetje ook!
Ik kan er helemaal in opgaan, mezelf erin verliezen, de hemel eren en prijzen en het iedereen aanraden, omdat het gelukzalig werkt.

Wat voor religie mag dat dan wel niet wezen….hoor ik u denken.
Weer zo’n malloot zeker die het eeuwige leven ontdekt heeft, en zo nodig een nieuw soort verlichting komt reclameren, al dan niet gepaard gaand met hernieuwde retrostandjes van kunstig creatief gedachtengoed.

Neens, lieve beeldschermutselingen!
Driewerf neens!
Ik kom u geen boodschap verkondigen met korting op Jezusnikes, geen kruistocht uitroepen over de A10, geen klankschalen bespelen waar uw aambeeld nog van natrilt, noch wil ik boetekleden aan de man brengen die ingestraalde kleuren bevatten van het hiernamaals.
Zelfs een marktleider ontbreekt in mijn verhaal, al zijn er in dit kikkerlandje uitermate veel gegadigden die dit spoor als het hunne zouden willen opeisen, al dan niet met de nodige media-aandacht.

Het is simpel, het is eenvoud. Het is HSP. Het Spontane Plaatsvinden.
Gedenkt, gelooft en ervaart, en u zult zien dat, indien u zich eraan overgeeft, het leven u een geheel andere input zal geven.
HSP was altijd en is nog steeds. Er is immers niets nieuws onder de zon, en niets is wat het lijkt. En als niets is wat het lijkt, dan kunt u zich alles wensen. Ook HSP.

Het Spontane Plaatsvinden moet weer geïntegreerd worden.
Geen agenda’s meer met overvolle verzuchtingen, waar de koffiepads reeds standby op hunne buikjes liggen om bewaterd te worden indien de afspraak in aantocht is.
Geen strakke tijdsplanningen meer naast de verplichte arbeidsuren, waarbij de was nog gedaan moet, de Cola nog geschonken, hardlopen een must opdat de dijbenen immer nog aantrekkelijk en goed begeerd, de kattenbak verschoond, de kanariepiet geföhnd, schoonma nog gebeld en opa nog gedoucht omdat de week anders voorbij is.

Pak spontaan de koffers, geef impulsen de kans op te rispen, laat hoog water hoog water zijn al draagt u foute sokken van de Wibra…..
Geef HSP de kans uw lachsalvo’s te vergroten, al dan niet voorzien van stoute schoenen die reeds in de zak beland waren voor Red De Vleermuis Voor Ze Uitgeblaft Is.

Ik geloof.
Sterker nog, ik weet het zeker.

© JELOU

2 opmerkingen:

  1. Ik geloof het ook zeker!
    Hoewel mijn verlichting LED-verlichting heet: Liefde, Eigenheid & Doorleven.
    Zo vind je je i-am dmv mijn i-pad.
    (Een eigentijdse en eigenwijze pad der verlichting) ;o)

    Nu Gratis bij elk lidmaatschap!
    Deze aanbieding loopt oneindig.
    De voorraad volstrekt en "op = nooit op".
    (Batterijen ingesloten)

    Wat moet U doen? Niets: Wees oprecht Uzelf, Wees oprechte Liefde & Geloof en doorleef de oneindige synergetische creërende kracht van deze goddelijke combinatie..

    Deze uitzendeling werd mede mogelijk gemaakt door JELOU: The Power 2 Move You...
    XD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahahahahaha..........soortgenoot:-) X

    BeantwoordenVerwijderen