zaterdag 7 april 2012

SIMPELWEG


Ik heb een Wii maar zonder Fi
geen Pad of Pod met I
ik heb een flat maar zonder screen
doch voor de ramen In between
dat matcht zo goed met Skai

ik lunch relaxed mijn pretty lounche
mijn front-office apart
mijn werk houd ik gescheiden van
mijn Tablet die ik krijgen kan
in strips, daags voor mijn hart

het liefst phone ik met bakeliet
maar dat is echt not-done
ik rouw mijn draaischijf paranoïd
start Mindfulness opdat Androïd
mijn smart shall overcome

ik hekel woorden voor de Feud
breng zonder Paintshop Pro
mijn daags bestaan volop in kaart
mijn updates op papier bewaard
mijn Engels far below

ik heb een huis gewoon geleased
geen poespas maar een kat
geen vintage of brocanterie
geen after-eight na apres-ski
maar slechts een simpel hart.

© JELOU

1 opmerking:

  1. Een simpel hart wel-licht, toch zeker een briljante geest als het poëzie betreft. Prachtig gevonden...ronduit genieten met een brede smile als ik dit lees. :-)

    Sario

    BeantwoordenVerwijderen