zaterdag 24 november 2012

HET PARADIJS


Er was er eens een Heer
die schiep op eigen wijs
een vet mooi groenig parkje
en noemde 't Paradijs

Nu wilde er de Heer
bewoners in zijn groen
hij mailde toen Roodkapje
een meisje met fatsoen

Maar zie dat Paradijs
werd al heel snel bekend
en van diverse kanten
kwam men erheen gerend

Vrouw Holle met haar kroost
het elfje Rin-Tin-Tin
de lieve Zeven Dwergen
en zelfs de broeders Grimm

De Heer was vet tevree
en had er dikke lol
maar na een heel klein poosje
werd het er aardig vol

Het werd de Heer te druk
en 't groen werd vaak geplet
toen heeft hij er heel netjes
wat hekjes om gezet

De Heer was in zijn sas
zijn sprookjestuin was gaaf
ik wil er ook es kijken
dus Google ik vanaaf

Ik weet niet waar het ligt
ik heb nog niet gezocht
ik hoop nog dat er kaartjes zijn
want 't schijnt snel uitverkocht.

© JELOU

2 opmerkingen: