zaterdag 29 december 2012

THINGS TO DO IN 2013


Een nieuw gebit aanschaffen………
maar dan eentje met haar op de tanden

Mijn beddegoed verschonen……….
alhoewel ik dat een jaar geleden ook al heb gedaan

Deelnemen aan de campagne “Pruim je rijk”……….
Dé tegenpool van het anti-rookbeleid en helemaal “hot” in 2013

Net doen of ik blont ben……….
Het verschil merkt men toch niet

Op tijd gaan slapen……….
Op mijn werk lukt dat meestal wel

Mijn beenharen niet scheren maar stylen……….
in het kader van Natuurbehoud

Mijn strijkgoed naar de buren brengen……….
want zulke uitgestreken gezichten heb ik nog nooit gezien
  
Regelmatiger de hond uitlaten……….
Heb ik geen hond?? Oef!! Bof ik even!

Zeggen dat iedereen mijn rug op kan……..
Mmmm….bij nader inzien toch maar niet.

© JELOU

Geen opmerkingen:

Een reactie posten