maandag 6 augustus 2012

PARADE UTRECHT 4/5 AUGUSTUS 2012








5 opmerkingen:

  1. Dat zou ik nooooooit durven he, knap van je!!
    gezellig gehad? interessant?

    gr enrico

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enrico, de eerste keren zakte ik ook liever door de grond hoor;-) Maar door het vaker te doen verdwijnt de plankenkoorts, en zo langzamerhand durf ik mij meer te laten klinken:-)
    Ik vind het nu zelfs heerlijk!!!
    Dit was echter een van de laatste keren dat ik elders in het land voordroeg. Mijn financiƫle boom laat het afweten en door de bezuinigingen verdwijnen er steeds meer podia:-(

    gr JELOU

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ton: dat hebt gij mooi gezegd!
    Ik weet niet of jij De Parade kent, maar persoonlijk vind ik dat een van de leukste podia om op te treden:-)
    Gemoedelijk, en geen concurrentiestrijd onderling over wie intellectueler overkomt of niet.
    Die mentaliteit heerst er in het Noorden des lands nogal, vind ik. Ik kan het ook vergelijken, omdat ik ook elders kom.
    Maar het dus heerlijk gegaloppeerd!

    Gr Jelou

    BeantwoordenVerwijderen